
@E-G: Quelle wäre noch top
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Sigh...ich bereue es vermutlich mal wieder gefragt zu haben, aber: Wie zum Geier kommst du auf 4 Stunden Spielzeit? Falls du dich auf Lords of Shadow beziehst: Das hatte gut 12-15 Stunden Spielzeit, je nach Schwierigkeitsgrad. Die DS Teile konnte man auch gut in 3-4 Stunden durchrushen, das stimmt allerdingsE-G hat geschrieben:also werden auf 4 stunden gleich mal 8, spitze
*fixedBarzano hat geschrieben:Zur Meldung: Yay, endlich Sidescrolling Hack&Slay Nachschub!
Also doch mehr Other M als Klonoa, denn 2d, 2,5d und voll 3d ist exakt was other m auch tatMirror of Fate features polygon-based graphics, but it plays primarily in 2D and 2.5D, with the occasional shift into a fully 3D environment. Whereas Lords of Shadow had an emphasis on combat and action, Mirror of Fate encourages nonlinear exploration and discovery.
The story for Mirror of Fate picks up 25 years after the end of the events that played out in Lords of Shadow. Dracula is gearing up to give humanity hell, and a young vampire hunter named Trevor Belmont steps up to stop him before things get too hairy.
The name “Trevor Belmont” should ring a very familiar bell for Castlevania fans, but again, Mirror of Fate takes place within Lords of Shadows’ continuity reboot, so this is not the same Trevor you know and (presumably) love. You should still recognize some of the threads connecting the characters, though: the gameplay in Mirror of Fate stretches across time, and players will eventually be able to control Trevor’s descendent, Simon Belmont. Two other unnamed characters are in the game as well. As Mirror of Fate progresses, you’re able to switch between the four characters at predetermined points and work through Dracula’s castle during different time periods. Each warrior boasts different abilities, and even though they’re exploring the same castle, there are marked differences between their experiences. Some paths may be closed off to characters that can’t double-jump, for example.
hmpf, muss mich wohl damit abfinden dass castlevania vorübergehend tot is, aber immerhin bekommen wir ne neue serie die sich lords of the shadows nenntEven though Mercury Steam primarily wants Mirror of Fate to be about exploration, combat still plays a big role in the game. Simon wields the fabled Vampire Killer whip, while Trevor utilizes the Combat Cross that made its debut in Lords of Shadow. Trevor can attack enemies directly with the X button, or execute a weaker, wide-reaching assault with the Y button, which is ideal when he’s surrounded by enemies. Trevor also has access to defensive blocks and dodges, can use light and shadow magic, and can wield secondary weapons like a glaive and an electric bomb.
Simon Belmont doesn’t have his ancestor’s talent for magic, but he has some familiar secondary weapons at his beck and call, such as throwing axes and burning oil that works well against crowds of baddies. He can also summon mystical guardians to fight for him, or protect him from harm.
Uh ich hab nen Smiley unterschlagen, der die ganze Aussage umkrempelt. Weißt du, auch mit Smiley sollte das ganze irgendeine Grundlage haben. Dass du Lords of Shadow ganz doll scheiße findest haben mittlerweile alle verstanden, ist auch dein gutes Recht. Aber der uralte Spielzeitwitz funktioniert hier leider nicht. Ich bezweifel einfach mal, dass du das Spiel überhaupt gespielt hast.E-G hat geschrieben:geschickt wie du den smiley in der quote unterschlagen hast, gibt dem satz gleich ne ganz andere aussage![]()
Mach ruhig, denn nichts anderes waren alle Metroidvanias, von denen du ja so schwärmstE-G hat geschrieben: Barzano hat geschrieben:Zur Meldung: Yay, endlich Sidescrolling Hack&Slay Nachschub!
*fixed
Warum denn nicht? Es wird ja offensichtlich ein eigenes Spiel und der Fokus soll weniger auf den Kämpfen liegen und mehr auf der Erkundung. Zudem wird sich das Spiel ja allein schon durch das 2.5D Gameplay vom Ps3 Spiel abheben.Muramasa hat geschrieben:Aber wer brauchst die 3ds version davon, wenn Lords of Shadow 2 auch rauskommt?
Jojo, das ist klar, darum erwähnte ich das schließlich. Aber im Endeffekt ist mir egal, ob Main oder Spinoff. Die Qualität stimmte bisher immerMuramasa hat geschrieben:das letzte Mainline SMT war Lucifers Call, sprich Shin Megami Tensei 3: Nocturne.
Jaja okayMuramasa hat geschrieben:na wenn du das so siehst waren die letzten SMT:
die persona Remakes auf PSP
SMT: Strange Journey (DS)
SMT Devil Survivor (DS)
SMT Devil Survivor 2 (DS)
SMT Devil Survivor Overclocked (3DS)
so, zu allererst mal. son smiley kann die bedeutung eines satzes massiv beeinflussen, subtiler sarkasmus is dir wohl unbekannt, aber gut, wenn dus so willst, bitte.Barzano hat geschrieben:Uh ich hab nen Smiley unterschlagen, der die ganze Aussage umkrempelt. Weißt du, auch mit Smiley sollte das ganze irgendeine Grundlage haben. Dass du Lords of Shadow ganz doll scheiße findest haben mittlerweile alle verstanden, ist auch dein gutes Recht. Aber der uralte Spielzeitwitz funktioniert hier leider nicht. Ich bezweifel einfach mal, dass du das Spiel überhaupt gespielt hast.E-G hat geschrieben:geschickt wie du den smiley in der quote unterschlagen hast, gibt dem satz gleich ne ganz andere aussage![]()
Mach ruhig, denn nichts anderes waren alle Metroidvanias, von denen du ja so schwärmstE-G hat geschrieben: Barzano hat geschrieben:Zur Meldung: Yay, endlich Sidescrolling Hack&Slay Nachschub!
*fixed
http://andriasang.com/con17e/senran_kag ... st_update/Were you planning on picking up Senran Kagura, easily last year's bustiest 2D side scrolling erotic ninja action game, when it gets cheap? You may want to hold off on those plans, as the game will be getting as cheap as can be soon.
Famitsu reveals this week that Senran Kagura Burst, a sequel to Senran Kagura, will include the original in full. But not just a port. Marvelous AQL is updating the original with some of the sequel's features, including the stereoscopic 3D locker room where you change your girls' clothes (the original was 2D for these sequences). The original is also seeing tuning to its visuals and gameplay to match Burst.
One of the big changes Burst offers over the original is an entirely new cast of playable characters. You play as the rivals of the original's five heroines.
Famitsu reveals this week that the five original heroines will also appear in the game. You'll encounter them in event scenes during the game's "novel part," and will learn more about the girls' pasts.
You'll also get to play a bit of Senran Kagura-style cross dressing, making the new heroines dress in the clothing of the old heroines. Of course, as Burst retains the clothing destruction component of the original, your only chance for a good look at the classic clothing may be in the 3D locker room before you head out to battle.
http://andriasang.com/con177/unchain_blades_sequel/Furyu is readying a followup to an original RPG from last year, UnchainBlades ReXX. The new game is titled UnchainBlades Exiv (or maybe Xiv) and, like its predecessor, will be released on both PSP and 3DS.
Staff members include Nobuo Uematsu for the game's theme song, Uematsu's music group Earthbound Papas for music, Takashi Hino on scenario and Toshio Akashi for event direction. The game will have character designs from the likes of Yusuke Kozaki, Suzuhito Yasuda, and Kei.
Sinobi's quick report from Famitsu did not provide game or story details.
A release is planned for October 18. The original installment came out in July of last year.
http://andriasang.com/con185/unchain_blades_screens/Following up on our earlier report about an UnchainBlades ReXX sequel, we have first screens of UnchainBlades Exiv courtesy of Famitsu.com.
The site has the same details we had earlier about the game's staff, along with story and character introductions. There are no gameplay details yet, but it does look like the game retains the same perspective as the original.
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