Angespielt: Zenzizenzic (PC)
Moderatoren: Moderatoren, Redakteure
- 4P|BOT2
- Persönliche Nachricht:
Angespielt: Zenzizenzic (PC)
Der Mann hat noch nie ein Spiel entwickelt! "Ohne die geringste Erfahrung in Sachen Spieldesign und -entwicklung, nur mit dem Wissen aus 15 bis 20 Jahren als Spieler, wollte ich ein Spiel entwickeln. Ich wusste absolut gar nichts." So begann der Niederländer Ruud Koorevaar Ende 2012 mit der Arbeit an Unity und schließlich seinem ersten Spiel, Zenzizenzic. Heute ist der Arcade-Shooter fast fertig; ...
Hier geht es zur News Angespielt: Zenzizenzic (PC)
Hier geht es zur News Angespielt: Zenzizenzic (PC)
-
Gast
- Persönliche Nachricht:
Re: Angespielt: Zenzizenzic (PC)
Lohnen die 3€ mehr für den Soundtrack?
- Usul
- Persönliche Nachricht:
Sieht gefällig aus und mir gefällt die Hartnäckigkeit des Typen. Bin dabei als Backer!
-
Gast
- Persönliche Nachricht:
Mein erster Kickstarter Backup. Bin dabei!
- 4P|Benjamin
- Persönliche Nachricht:
http://bignic.bandcamp.com/album/zenzizenzic-soundtrackOynox Slider hat geschrieben:Lohnen die 3€ mehr für den Soundtrack?
-
Ruud Koorevaar
- Persönliche Nachricht:
Sorry, I got to write this in English, my German isn't too good! Ruud here, the developer of Zenzizenzic.
I want to thank you all for the support and kind words! Already saw a few backers coming in from here, so thank you so much!
It's been a challenge developing Zenzizenzic from the ground with no experience, but a lot of hard work got me to this point, and I ain't letting up before Zenzizenzic succeeds and your help makes it so
I want to thank you all for the support and kind words! Already saw a few backers coming in from here, so thank you so much!
It's been a challenge developing Zenzizenzic from the ground with no experience, but a lot of hard work got me to this point, and I ain't letting up before Zenzizenzic succeeds and your help makes it so
- Usul
- Persönliche Nachricht:
As I mentioned in German, one of the main reasons why I backed your game is your persistence on making it.Ruud Koorevaar hat geschrieben:It's been a challenge developing Zenzizenzic from the ground with no experience, but a lot of hard work got me to this point, and I ain't letting up before Zenzizenzic succeeds and your help makes it so
Good luck!
-
MouseMan
- Persönliche Nachricht:
I'm now also a backer
For the first time ever, but I think it will be worth it.
-
Ruud Koorevaar
- Persönliche Nachricht:
Haha awesome, thank you!Usul hat geschrieben:As I mentioned in German, one of the main reasons why I backed your game is your persistence on making it.Ruud Koorevaar hat geschrieben:It's been a challenge developing Zenzizenzic from the ground with no experience, but a lot of hard work got me to this point, and I ain't letting up before Zenzizenzic succeeds and your help makes it so
Good luck!
I'll do my all to make it worth your support, no worries about that, cheers!MouseMan hat geschrieben:I'm now also a backerFor the first time ever, but I think it will be worth it.
-
KUnde92
- Persönliche Nachricht:
Ich glaube mit richtiger hochauflösender 2D Grafik wäre es auch wieder nur 1 von vielen Spielen die keiner beachtet aber so sieht es wirklich Stylisch aus!!!
- crackajack
- Persönliche Nachricht:
Das war für mich Waves.endlich der legitime Nachfolger zu Geometry Wars!
Schade dass dessen Kickstarter für den Nachfolger scheiterte. Das Spiel soll aber wohl trotzdem kommen.
Das hier sieht auch gut aus.
Twin Stick mag ich, Kickstarter hingegen nicht. Kauf aber dementsprechend nach Fertigstellung nicht ausgeschlossen.
-
Ruud Koorevaar
- Persönliche Nachricht:
A lot of you guys came over and supported the campaign, so I feel like I'm repeating myself, but again, thank you! 
-
Vernon
- Persönliche Nachricht:
Verrückte Geschichte irgendwie. Über die Hälfte kam mittlerweile zusammen.