Okaaaaaay, Ich bin total Fertig leute! S2-Patch ist heute drin, neue Mastery´s, Summonerspellchanges und Fizz.
Bis dahin ganz interessant, scheint als wäre man mehr auf eigene Wünsche bedacht bei Riot was die Talentvergabe betrifft, aber dennoch lande ich wieder bei9/0/21...
Ein paar Buffs ein paar Nurfes bei den AD-Range Champs... ein Akali Nurf
Twin Disciplines:
Initial spell vamp gained upon obtaining 10 bonus attack damage reduced to 8% from 10%.
Additional spell vamp reduced to 1% per 6 attack damage from 1% per 5 attack damage.
Initial magic damage bonus upon obtaining 20 ability power reduced to 8% from 10%.
Additional magic damage bonus reduced to 1% per 6 ability power from 1% per 5 ability power.
Mark of the Assassin:
Projectile base damage and proc base damage reduced to 45/70/95/120/145 from 50/75/100/125/150.
Und halt
Summoner Spells
Clairvoyance:
Cooldown increased to 70 seconds from 55.
Improved Clairvoyance increases duration by 2 seconds, down from 4 and no longer reduces the cooldown.
Cleanse:
Now cleanses summoner spell debuffs such as Exhaust's movement speed and damage reduction and Ignite's damage over time.
Improved Cleanse no longer reduces cooldown, but now extends the secondary disable reduction buff by 1 second.
Exhaust:
Duration reduced to 2.5 seconds from 3.
Improved Exhaust no longer increases the duration.
Flash:
Cooldown increased to 265 from 255.
Range reduced to 400 from 450.
Fortify has been removed.
Garrison is now usable at Summoner Level 1, down from Summoner Level 4.
Ghost is now improved in the Offense Mastery tree instead of Utility.
Heal:
Heal amount per level increased to 25 from 20.
Improved Heal no longer reduces the cooldown but now increases the amount healed by 15%.
Promote:
Added to Summoner's Rift.
Promotes the nearest allied siege minion, increasing its attack range, health, armor, and magic resist. 180 second cooldown.
Improved in the Utility tree - Improved Promote increases the defensive bonus stats of promoted minions by 15%.
Now usable at Summoner Level 8 (on both the Crystal Scar and Summoner's Rift), up from Summoner Level 1.
Rally has been removed.
Revive:
Health bonus upon reviving is now innate to the spell (as opposed to requiring Improved Revive).
Improved Revive now grants a 125% movement speed increase upon revival down from 225% without any mastery.
Smite:
Now improved in the Defense tree instead of Offense.
Improved Smite no longer reduces cooldown but the gold gained on cast is increased to 10 from 5.
Cooldown reduced to 70 seconds from 75 seconds.
Surge *New*
Empowers your champion, increasing ability power by 10-78 (depending on level) and attack speed by 35% for 12 seconds. 220 second cooldown.
Improved Surge increases the attack speed bonus to 40% and ability power gained by 10%
Usable at summoner level 1.
Teleport:
Summoner's Insight no longer reduces cooldown.
Zu Fizz, wirkt wie Riven (ja, ich mag Riven), was die Kampf-Akrobatik angeht. Hüpf=>Spring durch Gegner => Hüpf=> Balancier UNANGREIFBAR auf meinem Stab=> Hüpf wieder runter und eventuell dabei über Mauern.
Und wieder einmal, manchmal macht er einfach null schaden, manchmal frisst dich der Hai. (Vornehmlich machen die Fizzes in meinem Team keinen Schaden und die Gegnerischen Fressen mich einfach...)
Über meine Games will ich gar nicht reden, es ist unglaublich wie diese Masterychanges gerade alles umschrauben. Irgendwie muss ich mich da reinfinden, aber ATM hab ich 3 Builds.
Anivia 9/0/21
Supporter 4/0/26
Hybrid Heavy DD 30/0/0
Anivia, konnte ich aufgrund meiner Teamzusammenstellung 5er Premade und Morgana MUSSTE(!!!!) in die Mitte *grrr* nicht wirklich ausspielen, also hab ich Bot "Supportet) mehr oder weniger. Aber defintiv weniger gut.
Dann ein Game 5on5, ich mit nur einem von 4 Freunden, angemeldet.
Ich Teemo Midlane. Mit Flash und Surge. Ging geil ab. Immer wenn der Gegnerische Fizz angekommen ist: Surge an und gib ihm!
Hat den Eiskalt aus den Latschen gehauen, Teemo profitiert von ATK-Speed und den AP Enorm.
Zum Schluss noch ein Supertolles Spiel: Janna und Ashe VS. Chogath und Ryze, wir vergossen erstes Blut direkt nach 2min.
Nach weniger als 10min hatte unsere Ashe Infi-Edge. Und zum Schluss stand es 12/1/4 für sie. War echt nur vorne und hinten geil. (2/1/16 für mich

)
Liebe Grüße,
Dat Shiva
