Hallo.. Habe eben das hier in meinem GB auf einer hier nicht Namentlich zu erwähnenden Flirtplattform bekommen:
Hello I came across your profile and i will be delighted to have a good relationship with you, A relationship of deep feeling that will construct a mutual understanding, my name is Alice, i am single and never married. I will wait for your reply. you can contact me at this my email address (alicemabar@yahoo.co.uk)and i will send you my picture and more about myself. waiting to hear from you,(alicemabar@yahoo.co.uk)......Hallo ich über Ihr Profil und ich kam freuen sich darauf, ein gutes Verhältnis mit Ihnen, eine Beziehung von tiefem Gefühl, dass ein gegenseitiges Verständnis aufbauen müssen, mein Name ist Alice, ich bin Single und nie verheiratet. Ich werde für Ihre Antwort zu warten. können Sie mir an dieser meine Email-Adresse (alicemabar@yahoo.co.uk) und i Kontakt senden Ihnen mein Bild und mehr über mich. warten, von Ihnen zu hören, (alicemabar@yahoo.co.uk)
Wollte nur fragen ob man das so abschicken kann..
Very pleased i will be! I am so naughty that i will send you all my money, my cheap Cellphone and truly a box of used sox and some used Chocolate- Hamster/Gerbill and stuff.. Please sell my email though to as much spam sending stuff people as you can in case you will get a few cent for our truly nearby wedding, which i cannot wait for.
Please give me your Adress so that i can sell my life i have down here in germany so that ill be in train to you in chewbackistan, please please tomorrow then!!!!!
because I like TO fXck
because I like TO fXck
!!!!!!!!!
ppl
XXX!!!!!!!!
OMGFTWrofl
ImgAy ImgaY
!!!!!!!!
I like to fXck!!! I like to fXck!!!
Antwort auf Kontaktanzeige - Eure Meinung?
Moderatoren: Moderatoren, Redakteure
-
- Persönliche Nachricht:
- L'amore finisce mai
- User ist gesperrt.
- Persönliche Nachricht:
- JesusOfCool
- Persönliche Nachricht:
- Mythenmetz
- Persönliche Nachricht:
- L'amore finisce mai
- User ist gesperrt.
- Persönliche Nachricht:
- Worrelix
- Persönliche Nachricht:
Endlich ist eine entscheidende Frage der Menschheitsgeschichte geklärt worden, und zwar diese. 

- KingWannabe
- Persönliche Nachricht: