Torchlight 2 Sammelthread

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Levi 
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Re: Torchlight 2 Sammelthread

Beitrag von Levi  »

nettes IGN-25Minuten Video zum spiel ... Primär gibts nen groben Überblick über den Char, den der "Tester" gespielt hat ... nett anzusehen
http://www.ign.com/videos/2012/09/17/to ... commentary


ahh .... und die erste Testwertung:

http://thecontrolleronline.com/2012/09/ ... -2-review/
Spoiler
Show
10/10
wobei ich wirklich nicht abschätzen möchte wie "Kritisch" die sind ... zumindest wird nicht diablo erwähnt ... immerhin etwas :D



EILMELDUNG:
http://www.torchlight2game.com/news/201 ... oundtrack/

Torchlight 2 Soundtrack incl. Booklet .... FOR FREE!!! ....


trau mich nicht schon wieder nen Doppelpost rauszuhauen :oops:
Lazy_Justice
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Re: Torchlight 2 Sammelthread

Beitrag von Lazy_Justice »

Danke für die Infos. Spiele gerade Torchlight 1, da es ja kostenlos in der Vorbestellung dabei war. Gefällt mir sehr, werde aber jetzt auf den 2er warten
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bondKI
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Re: Torchlight 2 Sammelthread

Beitrag von bondKI »

Der Soundtrack an sich ist gut. Aber leider enden die einzelnen Stücke etwas zu abrupt. :(
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Obscura_Nox
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Re: Torchlight 2 Sammelthread

Beitrag von Obscura_Nox »

Jeder einzelne Track erinnert mich an Diablo 2 xD
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Levi 
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Re: Torchlight 2 Sammelthread

Beitrag von Levi  »

Darf ich Vorstellen: Das BAN-System ... (einfach wie Zähneputzen ...)
[color=#FFBF00]Marsh[/color] hat geschrieben:you right click on their portrait and say - "BLOCK". Starting new games you never have to worry about them again. If you want to get rid of them ASAP, simple right click and say "KICK"; everybody else has to agree and they are booted and can ever join the game or you again( as long as you BLOCKED them ).

Also to be clear; people you have blocked can't join a game you have joined or started.


öhm ... zur Musik ^^ ... ich muss meine Euphorie etwas zurück nehmen ... es sind doch hauptsächlich die ambient Klänge ... schade ... jedoch enthält der Track nicht alle Sounds, laut aussagen der Early-Access Leute ... besteht noch hoffnung, dass da entweder noch mehr kommt, oder aber man sich am Ende doch einfach am Datei-Ordner bedient :P .... (zudem fehlt die Trailer-Musik ... aber man bettelt schon fleißig danach XD) ...


@"Abgehackt" ... hast du nen lückenlosen player? ... dann merkst du, solltest du die Tracks in richtiger Reihenfolge abspielen, dass sie eigentlich ineinander überfließen.
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bondKI
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Re: Torchlight 2 Sammelthread

Beitrag von bondKI »

Öhm nun ja, könnte auch daran liegen, dass ich die immer nur einzeln angehört hatte... :lol:

Was ich gestern im Gruppenchat mit den Devs erfahren habe: mit /pvp kann man sich ebenfalls im Hardcore Modus auf die Mütze geben. Natürlich immer noch inklusive des Character loss xD Und das man das NG+ scheinbar endlos oft neustarten kann mit stärkeren Monstern bis selbige für einen dank levelcap von 100 unbesiegbar werden.
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Levi 
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Re: Torchlight 2 Sammelthread

Beitrag von Levi  »

hmz ... zur NG+ geschichte:
http://forums.runicgames.com/viewtopic. ... 98#p306698
Stand - letzte Nacht:
[color=#FFBF00]adamperin[/color] hat geschrieben:Just want to clarify, there is only ng up to ng++++. The character hits max level at 100. In Ng++++ the monsters continue to level up to level 120 while your character stays at 100. Also after you beat the initial game campaign you unlock a maproom where you can buy and run maps with strange affixes to help you level up. Affixes, for example, can be things like all monsters teleport, or all monsters explode on death.
&
[color=#FFBF00]Marsh[/color] hat geschrieben:
freakshow0 hat geschrieben:Anyone know what there will be to do once this level is reached? Im guessing more loot and of higher value. just curious. I know i will play this longer than i did torchlight 1 but im woding what there is to keep me playing after level 100 is reached. if not then i guess il just make other characters.
so we only have a hundred player levels. We also have unique gear to 100. Once you beat the game at level hundred; you can decide to play the game again. New game plus re-rolls the world so you can start hunting down more loot. OR you can run random maps; fighting bosses and collecting more unique/legendary items. OR you can do BOTH! Reroll the world but at the same time have access to the map room to run levels. ( believe me in veteran and elite you will need to ).

Also we do have a limit to new game plus - it's 4. With that said the monsters continue to level up. How high can you go is the real question!
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bondKI
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Re: Torchlight 2 Sammelthread

Beitrag von bondKI »

Naja, das "Until its impossible" gestern im Chat bezüglich des NG+ klang für mich nach "so oft du willst". Aber mit 4 mal bin ich auch zufrieden. ^^ (Das ist nämlich doppelt so oft als ich ursprünglich dachte)

Und das Map System erinnert mich ziemlich an PoE, hoffentlich genauso gut umgesetzt.
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Levi 
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Re: Torchlight 2 Sammelthread

Beitrag von Levi  »

naja ... NG++++ ist wohl schon darauf ausgelegt, dass man es nicht wirklich sinnig schaffen kann ;) ... (das Inferno des TL2s :D ... nur mit den Unterschied, dass hier nicht rumgedocktert werden wird um die Menge, die es nicht schafft zu befriedigen :D)
Sowieso komisch: Irgendwie würde ich nicht erwarten, dass es im Runic-Forum so einen Shitstorm darüber geben würde, das NG+++ nicht Schaffbar ist, wie ihn Blizzard mit Inferno bekam .... ..



und ganz ehrlich: bevor ich mich da zu Tode Grinde starte ich doch lieber neue Builds und Chars :P ...

Apropos:
erste Klasse?
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Achmedtheanimal
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Re: Torchlight 2 Sammelthread

Beitrag von Achmedtheanimal »

ich glaube ich werd endweder mit dem Berserker oder dem Engineer anfangen, bin eher auf Nahkampf getrimmt
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$tranger
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Re: Torchlight 2 Sammelthread

Beitrag von $tranger »

Engineer. Mit Kanone!
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bondKI
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Re: Torchlight 2 Sammelthread

Beitrag von bondKI »

 Levi hat geschrieben:Apropos:
erste Klasse?
Entweder Embermage oder Outlander...bin mir da noch nicht sicher. Tendiere aber eher zum Mage momentan.
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Obscura_Nox
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Re: Torchlight 2 Sammelthread

Beitrag von Obscura_Nox »

Eindeutig Engineer, danach vielleicht Berserker oder Outlander. Werde so wie ich mich kenne aber alle Klassen spielen.
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Aquetas
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Re: Torchlight 2 Sammelthread

Beitrag von Aquetas »

Engineer mit der Sabber-Bulldogge als Pet. :D
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Levi 
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Re: Torchlight 2 Sammelthread

Beitrag von Levi  »

Der vollständigkeit halber:

Berzerker :D ... dualwielding mit potentieller ~1221 Verteilung ... All about execute & crit :D ... und was skills angeht ... schaun wa mal ... Zweitrangig :P


btw: Pi mal daumen wird es wohl auf morgen abend gegen 7 Uhr bei uns hinaus laufen, wenn ich jetzt richtig abgeschätzt habe ^^


ah: und sollte irgendwer nochmal mit den "Closed-Server" und Ingame-Ökonomie auftauchen:

take this:

Nach unzähligen Threads von größtenteils offensichtlich Idioten von d2jsp hats den meister höchst persönlich wohl entgültig gereicht:

http://forums.runicgames.com/viewtopic. ... 87#p307687
[color=#FFBF00]travisbaldree[/color] hat geschrieben:
Spoiler
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So, I'll make a big response.

To start with, I'd dispute the claim that 'virtually all playtime will be spent in endgame'. What does endgame mean to you here? Sitting at max level and killing the same things over and over again?
Because if that's what you mean by endgame, then you are absolutely right, we don't have one. I mean, you can do that. We have random maps and we allow you to NG+ ad-infinitum so that you can whack things to death at level 100 to your heart's content. I don't think that's fun, or something that I want to be doing, so we aren't making a game that focuses on that. We want you to play the game AGAIN. That's the point of randomization. That's why we don't allow full respecs. That's why we built a ridiculous amount of randomized content so that your next playthrough feels fresh, and not like a complete retread. What's the 'endgame' of Nethack?

To be clear, I understand that many people enjoy that. That's fantastic, and there are MANY games that cater to that specific need. But we aren't, and never will be, one of them - nor have we ever pretended to be, or aspired to be.

Official word on PVP - we've had an official word on PVP for ages. Our official word is and has always been, it's sort of there, you can do it, and we allow you to flag regions as forced-PVP if you want in mods, but it isn't the experience we're making. We aren't balancing our skills around killing other players - we're balancing them around killing hordes of monsters. Those are very different things.

Cheating. We have again maintained that we are NOT providing a closed ecosystem. Again, there are other games that do this - and they were willing to shoulder the tradeoffs that you MUST MAKE to provide this. We weren't interested in those tradeoffs or that burden. They were not in keeping with the kind of game we wanted to make. We have never pretended or proposed that we would make a closed game and have been at great pains to make sure that people understand we are NOT providing it. We have endeavored to give you tools to play with only the people you want to, and to eject cheaters from your game and never see them again.

The idea that mods somehow reduce the longevity of a game is something I don't understand at all, and can't think of a single instance of it being true, ever. And EVEN IF IT WERE TRUE I WOULDN'T CARE! I like mods.

If the idea of another person cheating at a game invalidates all of your enjoyment of the game you are playing, I don't even know what to do with that. How does anyone ever enjoy a game of Solitaire? I mean, you can just TURN OVER THE CARDS! The rules are not enforced! How can anyone read a novel? You can just FLIP TO THE END! More to the point - anyone out there in the world could be flipping to the end before you!

If a strictly enforced online environment that prevents any other player from cheating or modifying the files is required for your enjoyment, then this game will NOT be fun for you I guess, and that's ok!

That's not the game we made. I'm all right with that.

We don't need the game to provide unlimited replayability for all time in order to feel that we succeeded at our goals, or for this to be successful for us. We think it's really fun, and super-replayable, and we like it and enjoy playing it. That's enough for us.