Star Citizen - Sammelthread

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Banned-Sal
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Re: Star Citizen - Sammelthread

Beitrag von Banned-Sal »

bevor am ende des monats noch geld auf meinem kto übrig bleibt, habe ich mir dann grad mal die freelancer geholt xD

e:
hast du zufällig den code zum testen ?
johndoe1544206
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Re: Star Citizen - Sammelthread

Beitrag von johndoe1544206 »

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Banned-Sal
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Re: Star Citizen - Sammelthread

Beitrag von Banned-Sal »

danke sehr :)
johndoe1544206
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Re: Star Citizen - Sammelthread

Beitrag von johndoe1544206 »

Was ich an Squadron 42 so schade finde: Die vanduul sehen meiner Meinung nach total lächerlich aus, kann mich mit dem Design ned anfreunden. Das könnte mir das ganze Spiel etwas ansauen ( zum versauen reichts vlt nicht ).

War bei The Banner Saga ähnlich. Super Spiel, aber die Drell waren so dämlich vom Design her, dass sie mich emotional total kalt gelassen haben.
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Banned-Sal
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Re: Star Citizen - Sammelthread

Beitrag von Banned-Sal »

Das stimt, so richtig zusagen tut mir das Design auch nicht. Aber das drumherum wird all das wett machen.

Squadron 42 soll ja im laufe von 2016 kommen - und für die Backer etwas früher.

I CANT WAIT ANYMORE ahhhhhhhhhhhh :lach:

was mich grade etwas ankotzt... die Freelancer kann man ja noch gar nicht effektiv fliegen :x
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Zero Enna
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Re: Star Citizen - Sammelthread

Beitrag von Zero Enna »

nö, nur im hangar anschauen glaub ich. allerdings wird das modell ohnehin überarbeitet (oder wurde es schon?)

allerdings halt ich nicht allzu viel davon die schiffe vorher zu kaufen, will ja auf was hinarbeiten können (auch wenn ich sie jetzt schon gern im hangar hätte >.< )

was die vanduul angeht, sehen halt böses-alien-mäßig aus, nicht wirklich innovativ aber naja. die hintergrundstory interessiert mich ja viel mehr, hoffe das ist mehr als nur "wir haben sie entdeckt, kontakt aufgenommen und wurden seitdem dauernd angegriffen" ^^

man wird ja aber auch nicht nur gegen die vanduul kämpfen sondern (schätzungsweise) auch gegen verschiedene piratenclans, evtl auch andere nationen (weiß mand a schon obs welche gibt die sich nicht so grün sind? die xi'an arbeiten ja anscheinend mit den menschen/dem uee zusammen
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Banned-Sal
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Re: Star Citizen - Sammelthread

Beitrag von Banned-Sal »

ich hab damals noch vor den ersten 250k auf kickstarter mein starter pack gekauft - und seitdem auch niemals mehr investiert, hab mir gedacht das brauchst echt nicht

aber irgendwie hats mich bei der freelancer gepackt!

technisch muss ich sagen, haben die irgendwas zerschossen... vor ein paar monaten hatte ich ncoh sehr gute performance... jetzt teilweise unter 10 fps - egal ob auf mittel, high oder very high.... sehr seltsam!
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Zero Enna
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Re: Star Citizen - Sammelthread

Beitrag von Zero Enna »

ich hatte schon immer auch auf low miese performance ^^

und mein schiff hab ich mir damals giften lassen weil man die LTI nur als kickstarter-backer bekam oder die aktion schon vorbei war wo man eine auf jedes schiff machen konnte. musste also jemand anders die aurora für mich holen damit mich zumindest der rumpf nix kostet wenn sie doch mal zerlegt wird
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Banned-Sal
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Re: Star Citizen - Sammelthread

Beitrag von Banned-Sal »

also ich hatte.. vor 2 monaten noch - auf 'high' settings, um die 30-40FPS - im Hangar sogar noch mehr
jetzt erreiche im ich im hangar kaum noch 30fps und im weltraum 20-5fps... keine ahnung was da los ist...

hm ich hab damals noch dem "vor 250.000$"-Ziel gebacked - und hatte ewig nur diese Aurora... naja jetzt mit der Freelancer.... freue ich mich noch mehr auf die alpha 2.0

Bild

Lifetime Insurance.... gilt das für jedes schiff ? oder nur das urpsprünglich im pack gekaufte ?
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Banned-Sal
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Re: Star Citizen - Sammelthread

Beitrag von Banned-Sal »

yay der letzte patch vor der alpha 2.0 ist erschienen ':x
Hi everyone!

We're excited to push 1.3.0 to PTU today for testing!

Patchnotes:
Spoiler
Show
HANGAR

Additions/Balance/Tweaks/Fixes:

- The Greycat Buggy has received an appearance, animation and handling overhaul.
- The elevator to Area 18 will now show all available instances of ArcCorp, how many people are present in each one, and how many people from your contact list are present.
- There is now a "Loadout Selector" located in all player hangar's that will allow players to select what load out they will move around the Hangar and ArcCorp with.
- The Selfland Hangar is in the process of receiving a full relighting pass to improve the overall look and atmosphere. Not 100% implemented yet.
- Camera free-look can now be activated by "Shift+G".
- "Ctrl+F" is now the hotkey to disembark a ship.
- Fixed seating in Retaliator and Gladiator and visual shaking inside Vanduul Scythe.

ARENA COMMANDER

Additions/Balance/Tweaks/Fixes:

- The Behring C-788 Ballistic Cannon has been added to the game. This gun uses a S4 mount and fires at 2.2 shots per second.
- Size 4 fixed mounts for the Hornet and Cutlass Turrets have been added to accommodate the Ballistic Cannon.
- Apocalypse Arms WarSeries SZ4 Mass Driver has been added to the game. This gun uses a S2 mount and fires at 0.7 shots per second.
- Increased the health of all ships.
- Increased overall shield strength of all ships to reduce alpha damage and bring up survival.
- Missile damage has been increased slightly to keep pace with health and improve effectiveness.
- Missile lock time has been adjusted.
- Energy weapon velocities have been buffed across the board to be faster then ballistics. Our philosophy here is that as energy weapons do no damage until shields are down, it takes more hits by energy weapons to do real damage and accuracy is thus more important.
- Damage of energy weapons has been reduced slightly to compensate.
- Ballistic weapons have received a corresponding buff to their potential range so that they can potentially hit targets that are farther away.
- Plasma bolt range decreased by 30% for the Vanduul "Wrath" Plasma Cannon.
- Neutron bolt speed increased by 20% for the Vanduul "War" Neutron Cannon.
- Cutlass has received a minor tweak to its thruster gimbals to improve maneuverability.
- The following ships and all variants have received an update to their shield meshes and animations to better align with their ship models.
Avenger, Gladius, Mustang, Cutlass, Freelancer, 300 Series, M50, Gladiator, Glaive
- Increased the power draw of the M50's engine. Decreased the strength of the M50's power plant. These two changes are to ensure that the choice of mounting a weapon with high power drain vs one with low power drain on the m50 will have a meaningful affect on performance and speed.
- Interacting character animations have been updated for all flight-ready ships.
- "Look Ahead" mode is now turned on by default. It can be toggled on and off by "Right-ALT+M".
- Weapon Gimbal Lock is now "Left-CTRL+G".

- Fixed an issue where players would not be removed from Arena Commander for being idle unless all players in the match were idle.
- Fixed Tutorial - Chapter 3 where the missiles would sometimes not track the target correctly.
- Fixed an issue where weapons fire could appear offset from the weapon muzzle, when the ship was firing while moving.
- Fixed an issue where a ships target could be lost when increasing distance from target, despite target still being in sensor range.#
- Fixed an issue where projectiles fired from ship weapons would sometimes remain protruding out of the weapon they had been shot from causing damage or display issues.
- Fixed a black screen that would occur when joining a Lobby when GIM services are down.
- Added the ability for the Lobby to return an error if a client attempts to join while GIM is down.
- Fixed an issue where clients would sometimes get stuck on a loading screen, if they are connected to a instance that no longer exists.
- Fixed an issue where the client could black screen if the lobby service was not able to communicate with the instance manager.
- Fixed one lobby issue where the player Host would see a different map and rule for a match in the UI then the players would. This would happen when a host created a game, left, and entered or created a new lobby.

SOCIAL MODULE

Additions/Balance/Tweaks/Fixes:

- ArcCorp, Area 18 is expanding! The new Galleria area is currently under construction, but available for exploration.
- New emotes have been added to the game.
/agree, /angry(1-3), /attention, /blah(1-2), /bored (2), /bow(1-6), /burp, /cheer(1-8), /chicken, /clap (5-7 are new), /come(1-4), /cry, /dance(1-6), /disagree(1-3), /failure, /flex(1-3), /flirt, /gasp(1-5), /gloat(1-4), /greet, /laugh(1-3), /point(1-4), /rude(1-3), /salute(1-2), /sit, /sleep, /smell(1-2), /threaten(1-2), /wait(1-2), /wave(1-2), /whistle(1-2)
- The maximum character capacity for Area 18 has been increased to 40.
- Fully functional Greycat Buggies have been added around ArcCorp and include a functional passenger seat.
- The Greycat Buggies in ArcCorp can explode and be destroyed when they impact at high speed.
- Players will now be removed from Area 18 due to inactivity after 15 minutes. An inactivity warning will be displayed 1 minute prior to removal.
- Falling out of the terrain will now kill players, and revive them in the Area 18 Medical Unit.
- The chat UI has received a graphical overhaul. New features for the chat interface include multiple tabs for conversation management, private conversations, and a contacts list that can be extended or retracted into the UI.
- The new default hotkey for the contact list is now "F11".
- Augmented Reality has been moved to the "F10" hotkey.
- Fixed a number of texture conflicts and lighting bugs in ArcCorp.
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Re: Star Citizen - Sammelthread

Beitrag von Zero Enna »

bin mal gespannt wann 2.0 dann kommt ^^

€: oh gerade erst mibekommen dass es son referral-mopped gibt bei dem neue leute ingame-geld bekommen wenn sie ihren account erstellen (5000 uec) und man selbst bekommt irgendwie punkte wenn die leute dann was kaufen und kann damit sachen freischalten (auf stufe 1 wohl badges und ne waffe, kA was danach kommt)
ich lass meinen code dann einfach mal hier falls es noch leute ohne account/gamepack gibt ^.^
STAR-QNCM-YSTS

und da gibts mehr details ^^ https://robertsspaceindustries.com/referral-program
hätte dann btw gern 5 punkte :3
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Re: Star Citizen - Sammelthread

Beitrag von Banned-Sal »

Ich hoffe 2.0 kommt bald :x

ich konnte nicht anders, hab mir das upgrade auf die constallation geholt.....
streng nach dem motto - multicrew ship > Esssen&Trinken :ugly:

ne so schlimm isses dann nicht xD aber Hr. Roberts verleitet schon hart zum kaufen seiner produkte :lach:

also wenn die alpha 2.0 da ist, seid ihr herzlich eingeladen, ich kutschier euch durchs weltall :lach:
johndoe1544206
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Re: Star Citizen - Sammelthread

Beitrag von johndoe1544206 »

Ui die Einladung nehm ich dann gerne an. Kann ich dann beim Raumschifffahrer auch Tee und so kaufen ? :D
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Re: Star Citizen - Sammelthread

Beitrag von Banned-Sal »

Also ne Essecke hab ich mit anboard :D

Dusche & WC auch - 2 Plätze im Cockpit und einen am Geschütz

also kann genügend leute mitnehmen :lach:

ich bin auch schon gefühlte 20x durchs schiff gelaufen... immer in der hoffnung.. aus irgendwelchen gründen öffnet sich jetzt das hangartor und ich kann das teil endlich fliegen


argh..... alpha2.0.... komm bald!
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Zero Enna
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Re: Star Citizen - Sammelthread

Beitrag von Zero Enna »

die constellation hat doch 3 sitze im cockpit + geschütz(e)