[Fun-] Bilder, Links, Tests, Spiele und Witze

Hier gehört alles rein, was nichts mit dem Thema Spiele zu tun hat.

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Das Miez
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Re: [Fun-] Bilder, Links, Tests, Spiele und Witze

Beitrag von Das Miez »

Zero Enna hat geschrieben:bin fast vom stuhl gefallen xD

https://twitter.com/PinguReacts/status/ ... 0426685441
:lol: Klasse.

Bin zuletzt auf YT auf diverse Pingu-Remixe gestoßen...eine Version (die gar nicht mal mit einem Song zu tun hat) hat mich dann doch arg verwirrt:

https://www.youtube.com/watch?v=u7CzGAj_gCw

^^

#edit#

Hier sind zwei Compilations:

https://www.youtube.com/watch?v=qDEsh2z7yKo
https://www.youtube.com/watch?v=5_0N6qU8f78

;)
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Zero Enna
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Re: [Fun-] Bilder, Links, Tests, Spiele und Witze

Beitrag von Zero Enna »

let it NOOT BWAHAHAHAHAHA *rumkugel*
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Das Miez
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Re: [Fun-] Bilder, Links, Tests, Spiele und Witze

Beitrag von Das Miez »

Zero Enna hat geschrieben:let it NOOT BWAHAHAHAHAHA *rumkugel*
Die Stelle hatte mich auch gekillt. :lol:
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NoCrySoN
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Re: [Fun-] Bilder, Links, Tests, Spiele und Witze

Beitrag von NoCrySoN »

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Zero Enna
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Re: [Fun-] Bilder, Links, Tests, Spiele und Witze

Beitrag von Zero Enna »

girl included?
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Re: [Fun-] Bilder, Links, Tests, Spiele und Witze

Beitrag von Gast »

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PanzerGrenadiere
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Re: [Fun-] Bilder, Links, Tests, Spiele und Witze

Beitrag von PanzerGrenadiere »

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greenelve
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Re: [Fun-] Bilder, Links, Tests, Spiele und Witze

Beitrag von greenelve »

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Temeter 
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Re: [Fun-] Bilder, Links, Tests, Spiele und Witze

Beitrag von Temeter  »

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greenelve
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Re: [Fun-] Bilder, Links, Tests, Spiele und Witze

Beitrag von greenelve »

Klare Tätlichkeit im Fußball: https://www.youtube.com/watch?v=iHsg6Bb02L4
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greenelve
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Re: [Fun-] Bilder, Links, Tests, Spiele und Witze

Beitrag von greenelve »

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Re: [Fun-] Bilder, Links, Tests, Spiele und Witze

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Edit: Eine clevere Geschäftsidee?
http://www.spiegel.de/panorama/gesellsc ... 90447.html
Zuletzt geändert von Gast am 02.05.2016 19:23, insgesamt 1-mal geändert.
johndoe1544206
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Re: [Fun-] Bilder, Links, Tests, Spiele und Witze

Beitrag von johndoe1544206 »

You DIED !
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greenelve
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Re: [Fun-] Bilder, Links, Tests, Spiele und Witze

Beitrag von greenelve »

Ein kleiner Exkurs über Spieleentwicklung in einem Unternehmen und Rollenverteilung der Mitarbeiter. Synonym für die verschiedenen Elemente wird Tür verwendet:
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To help people understand the role breakdowns at a big company, I sometimes go into how other people deal with doors.

Creative Director: “Yes, we definitely need doors in this game.”

Project Manager: “I’ll put time on the schedule for people to make doors.”

Designer: “I wrote a doc explaining what we need doors to do.”

Concept Artist: “I made some gorgeous paintings of doors.”

Art Director: “This third painting is exactly the style of doors we need.”

Environment Artist: “I took this painting of a door and made it into an object in the game.”

Animator: “I made the door open and close.”

Sound Designer: “I made the sounds the door creates when it opens and closes.”

Audio Engineer: “The sound of the door opening and closing will change based on where the player is and what direction they are facing.”

Composer: “I created a theme song for the door.”

FX Artist: “I added some cool sparks to the door when it opens.”

Writer: “When the door opens, the player will say, ‘Hey look! The door opened!’ “

Lighter: “There is a bright red light over the door when it’s locked, and a green one when it’s opened.”

Legal: “The environment artist put a Starbucks logo on the door. You need to remove that if you don’t want to be sued.”

Character Artist: “I don’t really care about this door until it can start wearing hats.”

Gameplay Programmer: “This door asset now opens and closes based on proximity to the player. It can also be locked and unlocked through script.”

AI Programmer: “Enemies and allies now know if a door is there and whether they can go through it.”

Network Programmer: “Do all the players need to see the door open at the same time?”

Release Engineer: “You need to get your doors in by 3pm if you want them on the disk.”

Core Engine Programmer: “I have optimized the code to allow up to 1024 doors in the game.”

Tools Programmer: “I made it even easier for you to place doors.”

Level Designer: “I put the door in my level and locked it. After an event, I unlocked it.”

UI Designer: “There’s now an objective marker on the door, and it has its own icon on the map.”

Combat Designer: “Enemies will spawn behind doors, and lay cover fire as their allies enter the room. Unless the player is looking inside the door in which case they will spawn behind a different door.”

Systems Designer: “A level 4 player earns 148xp for opening this door at the cost of 3 gold.”

Monetization Designer: “We could charge the player $.99 to open the door now, or wait 24 hours for it to open automatically.”

QA Tester: “I walked to the door. I ran to the door. I jumped at the door. I stood in the doorway until it closed. I saved and reloaded and walked to the door. I died and reloaded then walked to the door. I threw grenades at the door.”

UX / Usability Researcher: “I found some people on Craigslist to go through the door so we could see what problems crop up.”

Localization: “Door. Puerta. Porta. Porte. Tür. Dør. Deur. Drzwi. Drws. 문”

Producer: “Do we need to give everyone those doors or can we save them for a pre-order bonus?”

Publisher: “Those doors are really going to help this game stand out during the fall line-up.”

CEO: “I want you all to know how much I appreciate the time and effort put into making those doors.”

PR: “To all our fans, you’re going to go crazy over our next reveal #gamedev #doors #nextgen #retweet”

Community Manager: “I let the fans know that their concerns about doors will be addressed in the upcoming patch.”

Customer Support: “A player contacted us, confused about doors. I gave them detailed instructions on how to use them.”

Player: “I totally didn’t even notice a door there.”


http://kotaku.com/designing-a-video-gam ... 1774319142
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PanzerGrenadiere
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Re: [Fun-] Bilder, Links, Tests, Spiele und Witze

Beitrag von PanzerGrenadiere »

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